Am avut placerea sa particip la o noua editie a evenimentelor marca Business Days, organizate la Timisoara. Prima mea experienta fiin cea de la Brasov.

Invitatia am primito in urma unui concurs organizat de catre Business Days impreuna cu John Maxwell Team – trebuia sa spun ce inseamna Leadershipul pentru mine.

La conferinte am aflat insa ca Leadershipul este despre binele celorlalti.

Insa un conducator atunci e bun cand oamenii nu stiu ca exista.

O alta idee care mi-a placut foarte mult a fost expusa de catre Andy Szekely, ca raspuns la cum devine un om – lider:

Atunci cand te dezvolti pe tine devii LIBER. Atunci cand ii dezvolti pe ceilalti devii LIDER!

Dupa primele doua sesiuni am participat la workshopul de comunicare. Am aflat aici lucruri interesante despre limbajul trupului, reguli de bun simt, comunicare atat nonverbala cat si la telefon, stil vestimentar si comunicare in scris (aici mi-ar fi placut sa aflu mai multe detalii de la Sebastian Bargau despre cum a reusit el sa-si creasca o comunitate online si ce ar trebui sa faca un blogger care este la inceput de drum).

De la workshopul sustinut de Andy Szekely – Tactici de responsabilizare, am plecat cu cateva idei extraordinare. Inca ma chinui sa-mi raspund sincer la doua intrebari pe care ni le-a pus si care ne definesc drumul nostru catre succes:

1: Ce e important pentru tine la munca pe care o faci?

2. Daca noi doi am avea aceasta discutie peste trei ani de zile, ce ar fi trepbuit sa se fi intamplat  in acesti trei ani ca sa fii multumit de progresul tau?

Tot aici am aflat care sunt cei 6 P pentru performanta:

1. punctualitate

2. Politicos

3. productiv

4. Parolist

5. Promt

6.Prevenitor

O alta idee care mi-a placut deosebit este aceea ca in momentul crizei sunt doar doua tipuri de oameni, cei care plang si cei care vand batiste!

Am plecat de la aceast eveniment cu ideea ca putem avea o viata de calitate, doar avand rezultate de calitate. Insa rezultatele vin in urma unor actiuni de calitate. Dar nu poti avea actiuni de calitate daca nu iei decizii de calitate, iar deciziile de calitate se iau doar punand intrebari de calitate. Deasemenea nu iti poti pune intrebari de calitate daca nu ai valori si visuri de calitate, care vin doar daca ai cunostinte de calitate. Iar ca sa ai cunostinte de calitate trebuie in primul rand sa ai mentori de calitate.

Ce nu mi-a placut la acest eveniment:

– Spatiul destinat coffe-break-ului a fost foarte foarte mic.

– Accesul la workshop-uri a fost cam greoi si in unele cazuri nu s-a mai tinut cont de cine era inscris pe liste.

– Nu a fost nici un semn distinctiv pe ecusoane in functie de tipul biletului si la ce avem acces si la ce nu.

– Nu mi-a placut faptul ca unul din vorbitori si-a inceput discursul spunand ca a fost pana de dimineata la un eveniment unde aveau acces doar organizatorii, a stat pana dimineata si nu si-a mai facut nici o prezentare. A fost lipsa de profesionalism din partea sa, si o lipsa de respect fata de audienta. – Nu dam nume ca nu e frumos 🙂

 

Una peste alta, editia din acest an a Business Days a fost faina tare si am invatat o multime de lucuri. Astept cu interes urmatoarele editii.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *